Դեկտեմբերի 13

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում․ հաշվետվություն

Ձմեռ պապը և Փաթիլները հղում 1

«Կանաչ եղևնին»հղում 2

Մայրենի հղում3

Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ հղում4

Ցտեսություն աշուն հղում5

«Ինչը կփոխեի իմ դրոցում» հղում 6

Մայրենի հղում 7

Մայրենի տնային աշխատանք հղում8

Մայրենի հղում9

Մայրենի հղում10

«Գետակի վրա»հղում11

Իմ դպրոցի հրաշալիքները հղում12

Իմ սեբաստացի ընկերը հղում 13

Նուկիմ քաղաքի խելոքները հղում 14

Օրագրապատում իմ աշնանային արձակուրդի Մասին հղում 15

Աշնանային Բնություն հղում 16

Առաջադրանքներ հղում17

Ընթերցարան հղում18

Մայրենի հղում 19

Քարանձավում հղում 20

Հայրենիքիս հղում 21

Աշուն հղում 22

Առաջադրանքներ հղում 23

Նապաստակն ու առյուծը հղում 24


Posted 13.12.2022 by Արսեն Կարապետյան in category Մայրենի

About the Author

Ողջու՜յն, ես Արսենն եմ: Սովորում եմ Հարավային դպրոցում:Ես սիրում եմ Մարմնամարզությունը,Մայրենին,տեխնոլոգիան և սիրում եմ ճամփորդել։

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*