Նոյեմբերի 14

«Գետակի վրա»

Գետակի վրաԹեքվել է ուռին.Ու նայում է լուռՎազող ջրերին: —

…Երազ – աշխարհումԱմեն բան հավետԳալիս է, գնումՈւ ցնդում անհետ:

Եվ գլուխը կախ`Նա լաց է լինում.-Ջրերը ուրախ`Գալիս են, գնում…

Ինչպիսի՞ն էր այս բանաստեղծության գետակը։ Առանձնացրո՛ւ գետակին բնորոշող հատվածը։

Եվ գլուխը կախ`Նա լաց է լինում.-Ջրերը ուրախ`Գալիս են, գնում…

Ինչպիսի՞ն էր ուռենին։ Փորձի՛ր բնութագրել նրան։

Ուռենին գեղեցիկ,կանանչ,Եռկար ճուղեր ունի,լիքը փոքրիկ տերևներ,նրա տերևները ուշ են թափվում։

Բանաստեղծության մեջ ի՞նչ են խորհրդանշում ջրերը։ 

Կյանքն է գնում գալիս,մարդը մահանում է միուսը ծնվում։

Ինչի՞ մասին է բանաստեղծությունը։ Փորձի՛ր բացատրել։

Բանաստեղծությունը տղուր ուռենու և գետի մասին է։

Կազմի՛ր նախադասություններ, գործածելով տրված արտահայտությունները։ 

Երազ աշխարհ, ուրախ ջրեր, լացող ուռենի։

Ի՞նչ տրամադրություն փոխանցեց քեզ բանաստեղծությունը։ Տպավորությունդ ներկայացրո՛ւ մի քանի նախադասությամբ։

Երբվոր ես այս բանաստեղծությունը կարթացի շատ տղուր տրամադրություն առաջացավ։


Posted 14.11.2022 by Արսեն Կարապետյան in category Մայրենի

About the Author

Ողջու՜յն, ես Արսենն եմ: Սովորում եմ Հարավային դպրոցում:Ես սիրում եմ Մարմնամարզությունը,Մայրենին,տեխնոլոգիան և սիրում եմ ճամփորդել։

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*