Մայիսի 2

Մայրենիի ստուգատես։4-րդ դասարան

1․Բլոգումդ բաց արա <<Մայրենիի ստուգատես >> էջը։

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

<<Պոչատ աղվեսը>>

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրված

<<Պոչատ աղվեսը>>

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Մայրենի

Այս տարվա իմ ձեռքբերումները կարելի է ասել բավարար է։Ես շատ գրողների հետ ծանոթացա,նրանց ստեղծագործությունները կարդացի ճանաչեցի,որոնք շատ հետաքրքիր էին։Աշխատեցինք տեքստի առաջադրանքների վրա,սովորեցինք վերլուծել,քնարկել,պատմել,տեքստերը ընդարձակել։Այսօրվանից սկսվեց մեր քնության ստուգատեսի առաջին փուլը։Ինձ դուր եկավ թեստի վրա աշխատել։

Հայրենագիտություն

Մենք իմացանք թագավորների,մարզերի և քաղաքների մասին։Սովորեցինք Առասպելներ և պատմություններ։Մենք իմացանք և ուսումնասիրեցինք մեր հայերնիքը։

Բնագիտություն

Ես գետերի մասին իմացա, լճերի,անհոս լճերի։Բնության մասին իմացա շատ բաներ լիքը բորձերի մասին իմացա։

Այս տարվա իմ կարդացած գիրքը

Մուկը և Կատուն

 

Լինում է չի լինում մի մուկ է լինում։Նա այնքան արագ էր որ կարող էլ կատույին անցնել։Նա վազում էր և հետ և նայեց ու խփվեց կատուի վրա։Մուկը ասաց․

—Ներողություն ես ձեզ չնկատեցի․

—Ներում եմ մուկիկ, անունտ ի՞նչ է․

—Իմ անունը Դահեզո է․

—Իսկ իմ անունը Ջումոնգ է արի ընկերություն անենք։

—Արի

—Եվ նրանք շատ լավ ընկերներ դարձան։Մի օր նրանք գնացին մի քաղաք։Նրանք քայլում էին և կտուրներից աղվեսներ իջան թրերով և ուզում եին սպանել նրանց, բայց Ջումոնգը և Դահեզոն նույն պես թրեր ունեին։Նրանք սկսեցին կռվել և հախթեցին Ջումոնգն ու Դահեզոն։ Մի աղվես էր մնացել և նա փախավ։Ջումոնգը ու Դահեզոն մինչև իրենց մահը մնացին հավատարիմ ընկերներ։


Posted 02.05.2023 by Արսեն Կարապետյան in category Մայրենի

About the Author

Ողջու՜յն, ես Արսենն եմ: Սովորում եմ Հարավային դպրոցում:Ես սիրում եմ Մարմնամարզությունը,Մայրենին,տեխնոլոգիան և սիրում եմ ճամփորդել։

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*